maanantai 29. heinäkuuta 2013

Rosoisuutta ja lämpöä Ellokselta

Kyllä se syksy kuulkaa sitkeästi on vaan tulossa, vaikka miten vastaan pyristelisi vielä. Niinpä minäkin sitten annoin pienehkön luovutusvoiton ja lähdin nettipuoteihin tutkailemaan, mitä kivaa kotiin syksyksi löytyykään. Ensimmäisenä eksyin Ellokselle ja löysin muutaman mukavan kodinsisustustuotteen, jotka viehättävät minua joko rosoisuudellaan tai joista tulee lämmin olo.

Hagfors ja Hudig  villamatot ovat kauniita, graafisia ja näyttävät lämpimiltä jalkaa vasten. 



Stängel lenkkiverhot ja Frida paneeliverhot kelpaisivat mulle uusiin ikkunoihin sitten 
ikkunaremontin jälkeen syyskuussa.




Rope lyhdyssä on kivaa rosoisuutta, samoin tuossa pahvilaatikon näköisessä Plant Box ruukussa. Nämä voisi olla kivat vaikka partsillakin.


Niin, voiko niitä sohvatyynyjä siis olla liikaa? Kun mä voisin ottaa näistä jokaisen!
Pyöreä Hilma tyynynpäällinen näyttää ihanan kotikutoiselta, Maja tyynyn kuviointi on tosi kaunis ja Novan teksti puolestaan sopisi Daralandiaan just nappiin: "Sorry about the mess but we live here" ;D




Somersby kattovalaisimesta voisin tykätä keittiössä. Ja jokin minua ainakin vanhana Michael Jackson fanina viehättää myös maailmaa syleilevässä Heal the World taulussa...

Maailmanparannusfiiliksin mukavaa maanantaita!

Micheal Jackson: Heal the World




4 kommenttia:

  1. Heh, mulla on toisin päin eli yritän vaan päästä kaikesta eroon. :D Vähän niinku tyhjennän ensin ja katson vasta sitten mihin suuntaan lähden.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tossa listassa ei ole oikeestaan mitään sellaista, mitä en oikeastikin jossain vaiheessa tarttisi. Paitsi ei kai ihminen oikeesti tarvitse jokaista ihqua sisustustyynyä, mitä silmiinsä saa osumaan... ;D
      Mutta kunnon matto pitäisi saada, samoin keittiöön lamppu ja uudet verhotkin olkkariin. Seinillä ei ole oikeastaan mitään, eli jotain tauluja tarttee jossain vaiheessa hankkia ja partsilla ei oo pöydän ja tuolin lisäksi muuta ku P:n fillari 1 paprika kasvamassa... Ihan hyvin sinne vaikka pari kukkaa ja lyhty sopisi, varsinkin kun se fillari lähtee kyllä varastoon sieltä :D

      Poista
  2. Ihana tuo musta lamppu!!

    EIIIIIIIIIIIIIIIII, siis kuuntelitko Miikaelia?? Mä oon oikeesti viime ja tän viikon kuunnellu taukoamatta Mn biisejä :):)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kakarasta saakka ollut "miihkalifani" :D
      Olin systerin kanssa Stadionilla Michaelia katsomassakin silloin 90-luvulla :)

      Poista

Jätä viestiä käynnistäsi! Huomaa, että yli 6 päivää vanhoihin teksteihin on päällä kommenttien valvonta, jotta huomaan ne varmasti :)