tiistai 30. huhtikuuta 2013

Iloista Vappua!!

Vappu. Jotenkin hölmästi näin keskellä viikkoa. Toisaalta kivastihan se viikkoa katkaisee...

Meillä vappu sujuu varsin rauhallisissa ja tavallisissa merkeissä. Simaa ei ole, koska P ei siitä erityisesti välitä ja itteeni varten en viitsi sen enempää ostaa kuin tehdäkään. Tippaleivätkin unohtui ostamati. On mulla sentäs suklaalevy huomiseksi! Serpentiinejä en jaksa ripustaa kissojen takia. Yksi hyvin nukuttu yö, ja sitä saakelin serpentiiniä on niinku ihan joka paikassa aamulla ;)

Sellasta Pikku Myy-vappupalloa hetkisen tänään Itiksessä himoitsin, mutta jätin senkin ostamatta. Meillä kun ei lapsiakaan ole, niin aika kalliilta ilolta aikuisen silmään tollanen pallo tuntuu. Sitäpaitsi, toissa vappuna meillä oli pallo, ja silloin ADHD kiinnostui siitä niin paljon, että mua rupesi jo huolettamaan... Mitenköhän terveellinen yhdistelmä kissalle onkaan annos heliumia ja suikaloitua foliota...?

(Kuva: Iltalehti)

Ei tää ole kuitenkaan mikään masentava vappupostaus! mä aion nauttia tänä vuonna näistä elämän pienistä iloista, eli siitä, ettei tartte mennä nukkumaan eikä herätä kellon tahdissa, vaan ihan omia aikojaan!

Toivotan oikein ihanaa ja riehakasta vappua paitsi lukijoilleni, myöskin kaikille teille, jotka vaan käytte blogiani lukemassa!! Jättäkäähän kommenttia käynnistänne, tai jos tykkäätte, liittykää vaikka lukijaksikin! Mä tykkään kaikenlaisesta vuorovaikutuksesta!!

(Kuva: Yle)

Rakkaudella Dara <3

22 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos Jossuseni! Ihanaa vappua sinullekin!! Vielki oon ihan täpinöissäni, että sä tulit takaisin!!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Ihanaa vappua sullekin!! Ja oon todellakin tulossa nauttimaan sun partsista ku omasta ei nyt voi! Sovitaan vaan aika ni mä oon jo rimputtelemassa sun ovikelloa ;D

      Poista
    2. Kesämmällä vois olla pop, jos vaikka tätä kotia saisi hieman siistimmäksi ensin ;)

      Poista
    3. No jos mä partsii vaan oon tulossa kattomaan? ;D Tai sit siivotaan yhdessä! Mutta kesämmällä sitten <3 <3

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Ihanaa vappua sulle Suffeliini, äläkä unohda rapsuttaa Dumboa mun puolesta!

      Poista
  4. Hyvvää vappuu Dara <3

    Oisit nähnyt meidän serpentiinikuorrutelattian kääkkääk :D ... :-/
    Kippis vapulle ja elämälle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Soili! Kippis vapulle ja no, elämälle myös mää otan parit driksut ;D

      Poista
  5. OIKEIN IHANAA WAPPUA SINULLE DARALAINEN! :):) mä täällä kattelen kuvia ja muistelen weekendia :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tää weekendi oli kyllä sellanen, et JIIHAAA ;D
      Ihanaa vappua murmeliiniseni <3

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Paistaa se aurinko nyt :) Paistaaks siellä? Ihanaa vappua!

      Poista

Jätä viestiä käynnistäsi! Huomaa, että yli 6 päivää vanhoihin teksteihin on päällä kommenttien valvonta, jotta huomaan ne varmasti :)