sunnuntai 31. elokuuta 2014

Ihana Instagram

Tällä viikolla minä olen ottanut jälleen yhden harppauksen sosiaalisen median laajalla kentällä. Olen liittynyt Instagramiin! ;D



Ehdinhän sitä jo kuukausia pohdiskella ja suunnitella, kunnes sitten tuossa viikolla päätin kokeilla osaanko liittyä siihen oikeaoppisesti. Ja osasin, eikä ollut edes vaikeaa! Suunnittelin aluksi vain seuraavani muiden tilejä ja miettiväni omien kuvien laittamista sitten joskus myöhemmin. Olin nimittäin täysin varma, että se omien kuvien lisääminen olisi jotenkin kamalan vaikeaa ja vaatisi minun kaltaiseltani tekniikan epäihmeeltä suurtakin harjoittelua ja vaivannäköä. No, enhän mä kännykkä kourassani Insta avonaisena tietenkään voinut olla hoksaamatta sitä kivaa kameran näköistä namiskuukkelia, jota painamalla saa kuvia otettua. Ja niin ihan kuin epähuomiossa, räppäsin instatilini ensimmäisen kuvan. Sitten ei enää ollutkaan paluuta alkuperäisiin suunnitelmiin.

Irina mulle kyllä taisi jo pari kuukautta sitten sanoa, että jos liityn Instagramiin, jään siihen heti koukkuun ja floodaan tilini täyteen kissa- ja maisemakuvia. Taaskaan ei Irina ollut väärässä, sitä kissalajia tilini kuvakavalkaadista ainakin nimittäin löytyy jo nyt ja lisää on varmasti tulossa ;D Joten jos teitä kiinnostaa katsella kuviani muuallakin kuin täällä blogissa, voitte liittyä seuraajieni joukkoon Instaan! Se onnistuu helposti sivupalkissa olevaa Instagram-kuvaketta klikkaamalla tai ihan vaikka tästä! Tervetuloa mukaan :)

Tässä vielä makupaloja upouudelta instatililtäni:



Suloista sunnuntaita kaikille ja kivaa tulevaa viikkoa!

10 kommenttia:

  1. Kiva, että siutkin löytää nykyään Instan puolelta : ). Nimimerkki "Toinen koukuttunut"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se kyllä aika koukuttava! Ja hirmu kiva ja helppo tapa jakaa yksittäisiä hetkiä muiden kanssa :)

      Poista
  2. Jeee, kiva että oot instassa ja se ON niin koukuttava paikka :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se kyllä ihana mesta :) Alunperin mä olin ajatellut, että käytän sitäkin lähinnä vain läppärin/pöytäkoneen kautta, mutta puhelimellahan mä sitä nyt käytänkin. Se siinä just on niin kivaa, kun se on aina käden ulottuvilla, ei tartte miettiä pääseekö koneelle jne.

      Poista
  3. Mä en oo vieläkään uskaltanut liittyä, koska epäilen sen olevan liian vaikeeta epänörtille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule Jossu, kokeile ihmeessä!! Mua epänörtimpää ihmistä on vaikea löytää ja mäkin onnistuin! Se oli oikeasti paljon helpompaa kuin kuvittelinkaan :)

      Lue hei tämän Irinan postauksen kommenteista ohjeita, mulle ainakin oli paljon hyötyä ja iloa niistä:

      http://whiteandfresh.casablogit.fi/lue/2014/07/instamonth-june

      Poista
  4. Aloinkin jo sua siellä seurailemaan. Mä liityin sinne joskus kesän alussa ja tuntu, että oon jotenkin ihan myöhässä kun tuntu että "kaikki" muut oli siellä jo. Instagram on mulla kyllä ihan päivittäisessä käytössä vaikka en ihan joka päivä kuvia laittaiskaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun aloit seuraajakseni :) Mulla on myös insta käytössä päivittäin, vaikken joka päivä itse kuvia lisää. Mielelläni seuraan muiden kuvia :)

      Poista

Jätä viestiä käynnistäsi! Huomaa, että yli 6 päivää vanhoihin teksteihin on päällä kommenttien valvonta, jotta huomaan ne varmasti :)