keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Operaatio Kesäkynnet

Taas kun kevät kukkii ja kesä kolkuttelee ihan nurkan takana, ovat mun silmäni alkaneet tuttuun tapaan harhailemaan. Ne hakevat kaikkea kaunista ahmittavakseen, varsinkin kanssaihmisistä. Okei, kuumat kesäkollitkin ovat toki ihan kivaa silmänruokaa välistä, mutta mun katseeni hakeutuu silti eniten naispuolisiin kanssasisariini, ja etenkin heidän kynsiinsä ;D

Keväisin ja kesäisin, ihan toisella tavalla kuin talvella, kiinnitän huomiota kynsilakkoihin, etenkin muiden naisten kynsissä. Ihailen kauniita kynsiä, joissa on sievä lakkaus. Ja alan suunnittelemaan omienkin kysieni lakkaamista nätin värisiksi.

Viimeistään siinä vaiheessa, kun katson omiin käsiini, romahdan suunnitelmistani tehokkaasti takaisin maan pinnalle ja tajuan, etten kuuna kullan valkeana kehtaa tällaisiin nysiin mitään värilakkaa vetää, oikein kuin kynsieni lyhyyttä korostamaan! Ja hetken kynsirumiluksiani märehdittyäni, päätän ottaa itseäni niskasta kiinni, ja aloitan jokakeväisen projektin nimeltä Operaatio Kesäkynnet. Tänä vuonna tämä projekti alkoi maanantaina ;)

Tältä kynteni näyttävät nyt, ilman mitään lakkauksia ja nysinä kuin mitkä:


Tässä puolestaan on armeijani, sotajoukko jonka tuella aloitan taistelun nysäkynsiä vastaan, kauniiden ja suht pitkien kesäkynsien puolesta:

Eli kolme erilaista kynsiviilaa, käsivoide, kynsinauhavoide, kynsinauhaöljy ja kahta sorttia kynsiä vahvistavaa lakkaa. Jossain varastojeni uumenissa lymyilee myös kaikkien kynsinauhavoiteiden äiti, eli Lushin Lemony Flutter, ja se pääsee vahvistamaan sotajoukkajani heti kunhan sen jostain löydän!

Jotta taisteluni päättyisi voittoisasti, tarvitsen tietenkin motivaattoreita. Mitkäs siihen olisivatkaan parempia, kuin nämä muutamat, värikkäät kaunottaret! Ne, jotka oikein odottelevat pääsevänsä koristamaan minun ihastuttavan kauniita kesäkynsiäni ;)


Kaikkein kivointa projektissani on tietenkin se, että myös lomakkoni tykkää siitä kovasti :) Kaikki nämä tuotteet löytyvät multa vanhastaan, joten uusia hankintoja ei juuri tarvitse tehdä. Korkeintaan pitää jostain hankkia käsivoide, jollen sitä Lemony Flutteria pian löydä. Ja toki voi olla, että maaliviivan ylitettyäni palkitsen itseni jollain oikein herkulla värilakalla. Ikäänkuin tässä nykyisessä varastossa ei niitä riittävästi vielä olisi ;D

Sota nysäkynsiä vastaan on julistettu! Operaatio Kesäkynnet on alkanut!

Kynsikästä keskiviikkoiltaa kaikille :D


6 kommenttia:

  1. sano mitä sanot mutta mun makuun sulla on jo nyt lähes täydelliset kynnet. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ui, voi kiitos Neela <3 Milloin sä oot viimeksi käynyt silmälääkärillä? ;D

      Poista
  2. Mä luotan, että voitat tän sodan :) Ja nyt saan syyttää sua, kun haluan äkkiä jostain sellasta oranssahtavan punasta kynsilakkaa =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos luottamuksesta Tsinnia! Ja okei, myönnän syyllisyyteni... Aika herkku mua odottamassa, eh?

      Poista
  3. Mä olen luovuttanut taistelun n. 11 vuotta sitten kun hankin rakennekynnet. Puolen vuoden taukoa lukuunottamatta mulla on ollut rakennekynnet putkeen. Enkä ole ajatellut luopua. Mulla on niiden takia huolitellut kynsinauhat ja kädet, hyvännäköiset ja pitkät kynnet taidokkailla lakkauksilla tai maalauksilla. Aina ja joka päivä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haa Blondi! Jotain sun kynsiäs mä ihailinkin ja niistä sain pikkuisen kimmokkeen tähän yritykseen ;D Hitsit mä vielä onnistun!

      Poista

Jätä viestiä käynnistäsi! Huomaa, että yli 6 päivää vanhoihin teksteihin on päällä kommenttien valvonta, jotta huomaan ne varmasti :)