tiistai 13. elokuuta 2013

Valmu ja sen kaveri

Kesän tuomat tyynyt, Finlaysonin Valmu ja ennen mutsilassa majaillut Housen raidallinen tyyny pääsivät vihdoin sohvalle. Mä olen laiska ja saamaton sisustusbloggaaja, koska en jaksanut edes silittää tyynyliinoja ennen kuvaamista. Siis oikeesti, ajatelkaa nyt mikä kauhea vaiva olisi ollut kaivaa komerosta esiin silityslauta ja silitysrauta ja alkaa silittämään vain siksi, että tyynyliinat olisi rypyttömiä sen 10 minsaa kun valokuvia otan! Kohta kun soffalle löhähdän, ne rypistyisi kuitenkin! Määh, ihan turha vaiva ;D

Siinä ne nyt kuitenkin ovat, kauniit kaverukset. Ja ovat sitäpaitti nättejä rutussakin!


Nyt mä hyppään tonne tyynyjen sekaan ja alan kattomaan telkkaa!

Terhakkaa tiistai-iltaa teillekin :D

4 kommenttia:

  1. Psst... Mä voin kertoo sulle salaisuuden, jos lupaat, ettet kerro kenellekään. Mäkään en nimittäin koskaan silitä tyynynpäällisiä, tai mitään muutakaan, mitä ei oo pakko :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa Anna! Helpotti kummasti, ja joo, en kerro kellekään. Pidetään tää ihan meidän salaisuutena ;D

      Poista
  2. IHANA tuo raidallinen tyyny!! TYKKÄÄN!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks olekin! Mä tykkään kanssa siitä. Jotenkin siinä viehättää raitojen epäsymmetrisyys, vaikka tykkään kyllä ihan symmetrisistäkin raidoista ;)

      Poista

Jätä viestiä käynnistäsi! Huomaa, että yli 6 päivää vanhoihin teksteihin on päällä kommenttien valvonta, jotta huomaan ne varmasti :)