tiistai 12. marraskuuta 2013

Suojaa Galaksin kauneimmalle...

Iltaa!

Kyllähän se vähän niin on, että kun ihmisellä on galaksin kaunein puhelin, ei sitä sovi vaan viskellä pitkin laukun ja taskujen pohjia. Sehän voisi vaikka naarmuuntua ja kulua ennen aikojaan. Elämän jäljet on toki ihan ok, mutta galaksin kaunein ansaitsee suojaa!

P oli tästä kanssani ilmeisesti samaa mieltä, kun hän tässä taannoin toi mulle tällaisen:


Se on oma suojakotelo mun galaksin kauneimmalle! Tehty just sille, ja helppo kuin mikä: kaikki puhelimen toiminnot onnistuu ottamatta puhelinta pois kotelostaan ja jos sen haluaa sieltä pois, ei sekään tuota vaikeuksia :) Ja sekin on valkoinen, tuollaisella punaisella magneettikiinnitteisellä läpällä varustettuna. P ajatteli, että mun lempivärit ovat valkoinen ja punainen, ja tässä yhdistyy molemmat ;)

Ja mikä parasta, nyt ei galaksin kaunein naarmuunnu ja löytyykin helpommin laukun pohjalta tukevan suojakotelonsa ansiosta.

 Kiitos P! Oot söde ;D



Kivaa viikkoa kaikille! :)




14 kommenttia:

  1. Nyt tämä Lady lähtee tutkailemaan netin syövereihin, mahtaisiko noita löytyä vielä SII:lle - niin haluan tuollaisen omalle kaunottarelleni;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, mites kävi Ladyseni? Löytyikö mitään sun galaksin kauneimmalle?

      Poista
  2. Mulla on myös samantyyppinen kokonaan valkoinen kotelo Lumian 9210 puhelimessani, on ne vaan niiiiin hienoja :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan ne vaan niiiiin hianoja ;) Varsinkin ne valkoiset...

      Missäs muuten sun blogi on? Onko sulla sellaista, vai oonko mä jäänyt ihan jälkeen kaikesta tärkeestä?

      Poista
    2. Meni vähän vanhat ja uudet puhelinmallit sekaisin siis Lumiani on 925, hih ja Dara mulla on vaan uusi kuva oon ihan vanha T (tuisku) eikä mulla ole blogia murunen :)

      Poista
    3. Sen mää kyl hokasin et sä oot se vanha kunnon Tuisku-murmeliini! Mutta kun mä vaan haluisin lukea sun blogia ja sitten kun sulla ei ole sellaista, niin alkaa harmittamaan ;D Mä niinku yritin vaan tsekata, et josko jo olisit sen oman blogin laittanut pystyyn ;D Mikset laita??

      Poista
  3. Mulla on tuommoinen kotelo myös ja tykkäisin hurjasti käyttää sitä. Ongelma vaan on, että kun puhelin on siellä sisällä niin esimerkiksi puhelimessa puhuessa puhelin tekee omiaan, surffailee netissä ja ties mitä. Varmaan saa kotelosta osumaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hui! Mä en vielä ole vastaavia ongelmia huomannut. Toisaalta esim. netin käyttöön mulla on jo puhelinliittymässä rajaton oikeus tiettyä kuukausimaksua vastaan, koska käytän nettiä paljon myös puhelimen kautta. Mutta muistan hyvin, kun ei sitä ollut, niin eipä kauaa tarttenut netissä olla puhelimella, kun jo laskussa huomasi selvästi... Jos silloin puhelin olisi issekseen alkanut surffailemaan netissä, olisin ollut aika pian lähellä konkurssia!

      Muistan muuten sun postauksen siitä sun kotelosta...

      Poista
  4. Tottakai noin hienolla puhelimella täytyy olla kunnon kotelo :))

    Ja olipas mukava ylläri Plta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja taas oot ihan oikeassa ;D Kyllä pitää kunnon kotelo galaksin kauneimmalla olla ja osaa toi P tosiaan toisinaan yllättää minutkin ihan kunnolla :) Se kyllä tykkää shoppailla just tälläsiä tekniikkaan jotenkin liittyviä juttuja, viimeksi kun se mut kunnolla yllätti, se tuli kotiin uuden pokkarin kanssa ;D

      Poista
  5. onpahan komea kotelo!! heitin sulle haasteen: http://kohtakotona.blogspot.fi/2013/11/vahan-haastetta.html. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Neela! Kiva haaste, pistin sen mun postaussuunnitelma listaan :)

      Poista
  6. Mullakin ois niin käyttöä tällaselle! Jotenkin oon aivan erityisen hyvä tiputtamaan kännykät toimintakelvottomaksi taikka vaihtoehtoisesti näytön sirpaleiksi.. Täytyy varmaan ottaa itseä niskasta kiinni, ja hankkia suojapanssari omallekin galaxille ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää suojakotelo on kyllä ollut todella hyvä ja käytännöllinen :) Kaikki puhelimen toiminnot onnistuu sen kanssa, en edes muista milloin olen viimeksi ottanut puhelimen pois kotelostaan. Enkä uskalla edes kuvitella, miltä mun Galaksin kaunein nyt näyttäisi ilman koteloa... ;D

      Poista

Jätä viestiä käynnistäsi! Huomaa, että yli 6 päivää vanhoihin teksteihin on päällä kommenttien valvonta, jotta huomaan ne varmasti :)